pühapäev, 30. märts 2008

Tagasi Hanois - Vietnam

Õhtul viisid kohalikud sõbrad meid veel turule, kus sai mingeid vürtsiseid asju proovitud ja maitstud, mida varem proovinud polnud. Hiljem sai kokku lepitud Ha Long Bay kambaga kohtumine pubis nimega “Half man, half noodle“

Väga lahe koht, lõpuks istuski ainult meie punt seal ja no jõime jälle miljon kannu õlut ja diskor lasi meile mussi ja tegi värviliste taldrikutega ja laualambiga värvimussi – see oli väga tase ja loomulik.Koju jõudsime jälle mingi kell 3.

Olime juba Hanoisse liiga pikalt jäänud ja tahtsime võimalikult ruttu minema saada.
Polnud veel otsustanud kas minna põhja või otse Laosesse.
Arvasime et põhja jõuame ka hiljem minna, seega nüüd Laos. Ja ikka ei ole nii lihtne nagu tahaks, mõtlesime et võtame bussi või rongi ööbimisega aga noh buss sõidab 20 tundi, nii et loobusime sellest ja ostsime lennukipiletid.Nüüd vedasid meid kohalikud veel enne äralendu linnast välja potikülla ja lõunatasime restoranis kus pakutakse vaid maoliha, mida siinkandis tehakse 10-l erineval moel.

Potsepp või sossepp Andri, saa sa nüüd siis aru.

Kuna võtsime kamba peale 1 mao siis toodi taldrikul selle mao süda, ma ei saanud algul aru mis see on, sest järsku hakkas see hüppama, elas veel. Ja seejärel pandi see süda mulle joogi sisse ja pidin selle ära jooma.
Ja see sunnik tuksus mul kõhus veel edasi, ma nüüd kahe südamega.Aga maoliha väga hea.

Edasi kiirustasime otse lennuki peale. Lendasime kohaliku „metsavahilennukiga“ Laose pealinna.

1 kommentaar:

helen ütles ...

jubbetu vaffad olete!!!ja ajate ullu reisiisu pääle:-)aga kui NZ-sse jõuate-sügage tongariro vulcani minu poolt kõrva tagant!terv andrile!!!!