esmaspäev, 5. mai 2008

Nortland & the Bay of Islands - Uus Meremaa

Nii me siis võtsimegi suuna Aucklandist Uus-Meremaa põhjasaare põhjatipu suunas. Peatusime paljudes ilusates miljonivaatega mägi-merevaatega kohtades ja tegime palju pilte – tõesti nagu muinasjutus oleks, kõik on nii värviline ja ilus. Ööseks jäime peatuma Whangareisse, tegime väikse veini ja söögi oma super-puper campervani ees ja varakult magama. Kuna siin eriti väikelinnades mitte midagi ei toimu peale 8-t siis seadsimegi sisse reziimi et vara magama ja vara üles, nii et äratus kell 7.

Hommikul käisime vaatasime ühte 26 meetri kõrgust koske samas linnakeses ja sõitsime edasi põhjatipu suunas.

Tee peal sai külastatud mitmeid super ilusaid linnakesi - Paihia, Waitangi, Kerikeri, Taipa, Hihi, Rangiputa ning Matai beach.

õhtul jõudsime enne pimedat põhjatippu välja – see oli seda väärt, tõesti üks ilusamaid kohtasid kus tasub käia. Nimeks Cape Reinga ja seal inimtühjas tipus pole muud kui vaid üks majakas kaljutipus. Tunne nagu oleks maailma lõpu äärel. Mauri legendi järgi on see püha koht kust hinged lahkusid sellest ilmast läbi rannal kasvava üksiku üle 800 aasta vanuse puu.

Ööseks sõitsime tagasi „Ninety mile beach-i“ e. 90 miili ranna äärde ööbima, tegime grilli, paar õlut päeva lõpetuseks ja jäime ootama hommikut.

Hommikul siis nägime 90 miili pikka laia sirget rannajoont kus möllasid suured ookeani lained. Oleks vaid soojem olnud oleks kindlasti ujuma läinud. Päikesetõus oli ka lahe. Kohe ranna ääres oli üks suuremat sorti mätas, komberdasime kohe ärgates sinna otsa et kaugemale näha.

Edasi viis tee meid läbi Kaitaia, Mangamuka ja Kohukohu kust saime praamiga Rawenesse. Kohanimed on siin t6esti lahedad.

6htusöök J6lgub veel ringi :)

Peale Opononi ja Omapere külastasime veel Waipoua Kauri Forestis paari matkarada kus kasvasid 2000 aastased kauri puud.

Lahe linnake oli Dargaville kus tegime veidi sisseoste ning enne õhtut olime tagasi Aucklandis, et võtta suund lõunapoole.