esmaspäev, 14. mai 2012

Peruu - tagasi Cuzcos

Öö kujunes keeruliseks. Olime küll leidnud igas mõttes hea hotelli, eemal jõekohinast ja väga puhta, aga vaatega peaväljakule. Ja just täna tähistasid nad mingit ... asja. Terve õhtu käis kontsert. Lootus, et see saab enne keskööd läbi, oli ennatlik. Tegime tähtsa päeva puhul rummi koolaga aga väsimus niitis meid enne kui see kontsert platsil läbi sai. Unetumad ütlesid, et see rauges alles kella 3-e paiku.
Hommikul võtsime suuna paralleelselt jõesängi ja raudtee rööbastega hüdroelektrijaama poole. Matk kestis ca 3 tundi.

Käelaba suuruste tiibadega liblikas.

Tegin paar kiiremat tiiru rööbastel junnkärakaga :)

Seal taustal  terava tipu otsas eile käisimegi

Tagasi Cuszosse jõudsime pimedas. Selleks sõitsime 2 erineva taksoga ja seejärel saime juhuslikult uuemat sorti bussi peale, mis tegelikult vedas jalgrattaid. Seal on väga populaarne teha erinevat sorti ekstreemsusi, kus üks osa on ntx päev otsa mägedes rattaga alla, jägrmine päev rafting jne.

Järgmine päev saatsime osa seltskonnast lennukile suunaga Limasse. Meil polnud täpset plaani allesjäänud nädalaks, oli vaid väike soov minna vihmametsa. Cuszosse jõuedes uurisimegi võimalusi. Leidsime asjaliku reisikorraldaja kellega seda ette võtta. Paraku selgus et, olime pisut hiljaks jäänud. Nimelt selle korraldaja  grupp lähkus varahommikul ja tagatipuks oli seal olnud 2 eesti tüdrukut. Reisikorraldaja sõnul olid need eesti tüdruud esimesed eestlased kes tema gruppidesse olid sattunud.
Küisisime, kas kas nad oskavad soovitada mõnd teist korraldajat ja selguski et on üks, kelle grupp läheb järgmisel hommikul ja seal on vaid 2 sakslast.
Selgus ka, et pakutud tripp oli palju odavam. Anti lubadus meid kell 5 homikul hotellist peale korjata.