teisipäev, 6. mai 2008

Coromandel - Uus Meremaa

Aucklandist kihutasime lihtsalt l2bi. Ööbimise leidsime Coromandel piirkonna Thames-i nimelises linnakeses. Linn oli täiesti inimtühi juba kell 8 õhtul, kõik magavad ja kedagi linna peal liikumas ei ole. Mõtlesime, et läheme kinno, aga kinno jõudes ilmnes, et viimane „ööseanss“ oli alanud kell 19:30 ja juba kõik kino läbi. Inimesi ei pidavat seal eriti käima ja kino olevat lahti sellepärast, et lihtsalt on lahti:) Vihma sadas ja suurt midagi teha ei ole – magama ära ja hommikul varakult edasi.

Peale hommikusööki võtsime suuna Coromandel Forest Park-i kus oli väga palju erineva pikkuse ja raskusega matkaradu, valisime omale „jalutamiseks“ ühe 4 tunnise raja. Teele jäi mitmeid koski, vaatepunkte ja muid vaatamisväärsusi.

Tagasi jõudes külastasime kunagist kullakaevandust mis praegu rohkem muuseumina tegutseb, sai veidi aimu kuidas tegelikult kulda kaevandatakse ja kuidas valmivad kullakangid :). Umbes 1 tonnist kivirahnust saadakse 3-6 grammi kulda.

Edasi sõites jäi tee äärde jälle lugematul hulgal ilusaid vaateid.

Järgmise ööbimise leidsime Otama beach-i lähedal. Hommikul avanesid jällegi super ranna vaated. Fotopeatused iga väikese aja tagant.

Sai külastatud Cathedral-i lahte – superlahe koht,

Purangi veinikoda kus sai degusteerida kohalikku toodangut, väga lahedad liköörid ja ka veinid olid väga head. Tegelane tutvustas üht puuvilja, nimeks sel Feijoa (polnud varem sellest midagi kuulnud) ja ütles et paljud ajavad selle kiiviga segamini, ma ei tea küll kuidas sest need on välimuselt ikka täiesti erinevad. Aga vili on ise laheda maitsega, segu maasikast, banaanist ja veel millestki vms. Ja nad söövad seda sellestsamast viljast tehtud likööri kõrvale. Ostsime siis ühe Riesling veini kaasa ja tegelane pakkis meile veel kotitäie feijoa-t kaasa. Oli teine väga üllatunud eestlasi nähes ja ütles et just sel suvel olid veel ühed eestlased seal käinud.

Shakespeare-i vaateplatformi,

hot water beach-i e. kuumavee randa, kus lihtsalt immitseb rannas maa seest kuuma vett niiet võimalus rentida 4 dollari eest labidas ja kaevata endale ise oma spa. Aga noh sel hetkel kui seal olime oli seda kuuma kohta väga vähe nii et vaid mõningad said seal seda nautida. Me käisime hoopis lainetes möllamas, olime vist ainukesed merekarud. Tuletan meelde et siin ju talv praegu :)

Opoutere beach-i. rannani sai l2bi laheda metsa.

jne.

Pimeduse saabudes maandusime juba uues piirkonna